Sådan ringer du til Ældrelinjen
Ring på tlf. 7020 0204.
Mandag til torsdag: Kl. 18.00-20.00
Søndag: Kl. 16.00-18.00
Hvad kan du bruge Ældrelinjen til?
Du kan bruge Ældrelinjen:
- Når noget nager dig og du har brug for en at tale med.
- Når du har for mange tanker, du ikke kan få styr på.
- Når livet er trist og du ikke føler dig forstået og lyttet til.
Selvom man f.eks. kan finde ud af at tjekke sin digitale post, kan man godt have svært ved andre digitale løsninger. Ældresagen mener, at der altid skal være gode, alternative løsninger og mulighed for at få hjælp af et menneske. Man får et godt fællesskab og derved en bedre livskvalitet.
Hvad er Ældrelinjen?
- På Ældrelinjen bliver du mødt af et menneske, der er parat til at lytte til dine problemer - store som små.
- Du bestemmer, hvad vi skal tale om.
- Din henvendelse er anonym, og der sker ingen registrering af din samtale.
Ældrelinjen er et samarbejde mellem Ældresagen Middelfart og Middelfart Kommune.
Ældresagen Middelfart har kontor i Teglgårdsparken 17, 5500 Middelfart.
Kontoret er åbent hver onsdag kl. 10.00-12.00.
Hvem kommer du til at tale med?
Du kommer til at tale med et menneske, der arbejder frivilligt og er god til at lytte - samt har livserfaring.
Vi har tavshedspligt.