Du kan til enhver tid henvende dig i 4Kløveren og gøre opmærksom på, hvis du ser/hører om borgere, som du mener, bør have hjælp. Vi sørger for, at din henvendelse videresendes til rette forvaltning/afdeling.
Hvis du henvender dig, vil du ikke blive orienteret om sagens udfald grundet tavshedspligten.
Hvor henvender jeg mig?
Du skal rette henvendelse på e-mail til:
4Kløveren
Jernbanegade 14
5500 Middelfart
Tlf. 2936 8444
I hvert enkelt tilfælde vurderer vi, hvad der skal gøres. Ofte kender vi borgeren i forvejen, og forvaltningen har forsøgt at komme i kontakt, men forgæves.
Vi må respektere, hvis borgeren ikke ønsker at modtage hjælp.
Særligt for børn og unge
Drejer henvendelsen sig om bekymring for et barn eller ung, er der specielle regler.
Bekymret for en hjemløs i vinterkulden?
Har du mødt en hjemløs på din vej i det kolde vejr, og er du bekymret for vedkommende, så kan du ringe i vores åbningstid på nedenstående nummer. Så tager vi ud og vurderer, om den hjemløse skal på sygehuset eller på et forsorgshjem.
Er der fare for den hjemløses liv eller helbred, så ring 112.
4Kløveren
Jernbanegade 14
5500 Middelfart
Tlf. 2936 8444